Om Dyrlægekonto

Hvis vores firbenede venner skulle få brug for at komme til dyrlæge, er det ikke økonomien der skal sætte en stopper for det!

Det er filosofien bag Dyrlægekonto.dk, der netop gør det muligt bl.a. at få op til 18 måneders rentefri. Det tilhørende kort, giver dig muligheden for at bruge det igen og igen så langt din kredit rækker.

  • Du modtager svar inden for 10 sekunder 24/7 alle årets dage
  • Du kan tilbagebetale over 3-48 mdr.
  • Du har mulighed for at få en Tryghedsforsikring mod arbejdsløshed og sygdom
  • Dyreklinikken bliver direkte afregnet af Dyrlægekonto

Betingelser

Alle, der er fyldt 18 år og ikke står registreret hos RKI Kreditinformation eller Debitor Registret, kan søge. Det er obligatorisk, at din betaling skal tilmeldes til betalingsservice. Så snart låneaftalen er underskrevet, kan behandlingen påbegyndes. Læs alle betingelserne her

Hvem står bag Dyrlægekonto

Resurs Bank står bag Dyrlægekonto og samarbejder med mange af landets største butikskæder og virksomheder.
Resurs Bank indgår i Resurs Bank A/B.
Læs evt mere på www.resursbank.dk

Resurs Bank
Delta Park 46
2665 Vallensbæk Strand
Tlf: 39 13 16 25
Fax: 39 13 16 81
health@resurs.dk
CVR. nr. 36041021

Klageadgang

Resurs Bank sætter pris på synspunkter og klager omkring vores finansieringsvirksomhed, da disse giver os mulighed for at opfange eventuelle problemer, afhjælpe dem og træffe forebyggende foranstaltninger.

Hvis du som kunde har synspunkter eller ønsker at fremføre en klage, beder vi dig derfor i første omgang kontakte vores kundeservice, som så vil forsøge at løse dit problem på bedst mulig måde. Hvis den enkelte medarbejder ikke selv er i stand til at hjælpe dig, vil vedkommende få sine kollegaer og/eller den afdelingsansvarlige til at hjælpe sig.

Hvis du stadigvæk er utilfreds med vores håndtering af en finansiel tjenesteydelse eller et finansielt produkt, kan du fremføre din klage skriftligt pr. e-mail eller brev til den klageansvarlige hos Resurs Bank. Den klageansvarlige har til opgave at besvare klager og sørger for at tilgodese dine interesser som kunde.

Du kontakter den klageansvarlige ved at klikke på e-mail-linket klagedk@resurs.dk

Du kan også sende din klage til:

Resurs Bank
Klageansvarlig
Delta Park 46
2665 Vallensbæk Strand

Fører en henvendelse ikke til et tilfredsstillende resultat, kan du kontakte Forbrugerombudsmanden.